piatok 13. júna 2014

NYC Bronzing & Pressed Face Powder

New York Color Smooth Skin Pressed Face & Smooth Skin Bronzing Face Powder



Ahojte :)
Tak dnes je tu konečne nejaká tá recenzia.




Začnem základom, a tým je transparentný "blogerský" púder, je často porovnávaný práve s jedným púdrom od značky M.A.C. ktorú určite všetci poznáte, rozdiel je v tom že ten od M.A.C.(u) nestojí zrovna málo... 

701A TRANSLUCENT

(swatch nižšie)

Balenie sa mi páči. Až na to že ide horšie zatvárať a niekedy mám pocit že sa to rosype, ale na to som si už zvykla :D


Je naozaj transparenstný takže sa nemusíte bát že budete z neho biele (ikeď možno na poriadne opálenej pleti by to mohol byť problém). 
"Konzistencia" tohto púdru je veľmi jemno namletá, čím zanecháva pleť zjemnenú a zmatnenú. 
Výdrž je priemerná 4 hodinky cca a potom už prepúdrovať, ale nieje to nič hrozné.
Kúpite ho v 101 drogérií. Stojí cca 3,50€.
Za mňa ho určite odporúčam, už teraz viem že až sa mi tento minie kúpim si ho jednoznačne znova! Najskôr som používala púder od Rimmel London Stay Matte, ale čítala som veľmi veľa o tomto produkte takže som si ho jednocho musela kúpiť a vyskúšať.
Možno jednou nevýhodou je že sa práši, ale odkedy používam úplne jemný štetec tak s tým nemám problém.


Ďaľší je tento taktiež "blogerský" bronzér.


720A SUNNY

(swatch nižšie)

Myslím že kto sleduje blogy, a youtube kanály určite už počul aj o tomto bronzéry.
Veľkou výhodou je že má zo všetkých drogerkových bronzérov správny bronzový odtieň a taktiež je matný! čo je veľmi podstatné.


Veľmi pekne sa vie naniesť a rozmazať do stratena.
Výdrž je dobrá, ikeď ja keď mám po ruke zrkadlo tak si "doplním" to čo sa mi stratilo počas dňa.
"Konzistencia" je rovnaká ako aj u púdru.
Cena sa pohybuje tiež od 3-4€.

(hore transparentný púder, dole bronzér)

+pridám aj fotku ako bronzér vyzerá na pleti (vyzerám ako idiot... ale pre tú predstavivosť..)




Ak máte nejaké otázky odpoviem vám v komente či tu na asku >> http://ask.fm/LauraVanikova861

1 komentár: