nedeľa 29. júna 2014

Baby Lips Maybelline - Recenzia

BABY LIPS - Cherry Me,Hydrate,Peach Kiss

Áno Baby Lips od Maybelline, sú všade. Všetci vravia aké sú úžastné. Môžem to len potvrdiť!



Aj keď zozačiatku (asi prvý týždeň) čo som ich mala boli najviac topkové :D Potom som si už na to zvykla a berem to ako obyčajný balzam na pery.


U týchto balzamoch som si ale všimla jednu super vec čo som pri žiadnom inom balzame ešte nepostrehla, keď si ho dám na pery tak mám úplne hladké pery, proste necítite tie jemmné "vrásky" na perách.



CHERRY ME



Tento balzám dodáva trochu červenej farby. (swatch nižšie)
Z tých čo mám tento vonia najlepšie! Presne ako Hubba Bubba žuvačky :3 mňam.

Naľavo lesk/napravo farba



Peach kiss



Tento balzám je taký nude, telový. 
Vonia taktiež veľmi pekne ale neviem to k ničomu prirovnať.

























HYDRATE


Tento balzám je čisto bezfarebný, a vonia (aspoň mne) tak citrónovo.



+ hydratácia
+ vôňa,obal
+ dodáva farbu perám
+ je jemný na perách

- len cena








2 komentáre: