pondelok 28. júla 2014

Another New In July


Áno ďaľšie New In :D Inak 17.júla som mala narodeniny, takže tu môžete vidieť aj zopár darčekov, šaty a sveter som si kúpila za peniaze ktoré som dostala na narodeniny takže mám veľkú radosť z každej jednej veci! :3


Tento set náramkov som objednávala z jednej stránky cez kamarátku.

Spolu s náramkami som objednala aj tento jednoduchý ale nápaditý a moderný náhrdelník.
Kúpiš > tu
Prsteň z House za 0,48€ no nekúp to, a veľmi sa mi páči. 

Okuliare som už potrebovala ako soľ, ale konečne som našla také pilotky ktoré mi sedia (všetky ostatné aké som kedy skúšala boli akési krivé -_-) A ešte okuliare do ktorých som sa hneď zamilovala a nakoniec mi aj dobre sedeli tak som ich proste musela mať.. C&A za každé 5€

Samozrejme čo by to bolo leto bez plaviek..Tieto boli lásky na prvý pohľad, kúpila som ich v Gate vrchný diel stál 5,98€ a spodný 4,98€. 

Samozrejme čo by to bolo za nákup keby som zase nekúpila tento krém od Balei. (krém po holení) Dm 2-3€.


 Tí čo sledujú blogy tak určite poznajú tento make-up od Rimmel (bude recenzia) 101 drogéria cca 7-8€.

Antibakteriálny gél od Oriflame 2-3€ a set na obočie cca5€ , viac o tomto výrobku a obočí nájdeš > tu

 Sprej zväčšujúci objem vlasov, Oriflame cca 4€, nádherne vonia! :)


 Oriflame čistiaci pleťový píling 3€ cca.

 Píling s čajovníkom a uhorkou. 2-3€ Avon.

 Táto vecička mi spravila asi najväčšiu radosť je to Bluetooth prehrávač a ide mi úplne nonstop, neni hodina čo by som niečo nepočúvala :D



A ešte malé info, dnes si idem kamarátke pre štetce ktoré mi prišli z Ebay(u) o nich spravím ešte ďaľší samostatný post (recenziu) sú to akoby "fejky" Real Techniques (a pritom to niesú fejky len majú niečo spoločné, keby sú tak majú aj názvy a pod., ale tieto sú odlišné) na YouTube som čítala neskutočne veľa kladných vecí tak som si povedala že ich vyskúšam, máte sa na čo tešiť. :)



 Šaty Bershka 12,99€, láska na prvý pohľad.


Sveter s čipkovaným detailom :3



!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minulý týždeň som rozmýšľala či má vlastne tento blog nejakú "šancu na prežitie" mám taký pocit že to nikto nečíta, komentár pribudne raz za mesiac, týždeň.. (samozrejme aj tak pridávam málo príspevkov..) každopádne ak máte chuť naďalej sledovať dajte mi určite vedieť, pretože nemám ďaleko k tomu aby som ho zrušila..(pretože ako som spomínala nikto ho nečíta)




Tak to je odomňa na dnes všetko, dúfam že sa Vám príspevok páčil :)

Ďakujem za vzhliadnutie! <3

9 komentárov:

  1. Veľmi pekný článok♥jasné že mám chuť sledovať tento blog je veľmi užitočný proste pridávaš veľmi dobré články:)
    http://fashionbycornelia.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne, vážim si to :)
      inak milujem tvoj blog! je to topka či už vzhľadovo alebo obsahovo ;)

      Odstrániť
    2. Ďakujem aj ja♥no to mám podobné z tvojím blogom úžas!♥

      Odstrániť
    3. Nemáš zač :) Ďakujem! Ani nevieš akú radosť si mi urobila :) <3

      Odstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásný věci :) http://elliesdailyideas.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť