nedeľa 27. júla 2014

July random + INFO!

Ahojte :)

V prvom rade by som Vám oznámiť že blog mal výročie jeden rok. (25. júl) 
avšak prvý príspevok na ňom pribudol až 27. júla čo je dnes! :)
Veľmi ďakujem za sledovanosť, zobrazenia blogu, komentáre za všetko! <3


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Minulý týždeň som rozmýšľala či má vlastne tento blog nejakú "šancu na prežitie" mám taký pocit že to nikto nečíta, komentár pribudne raz za mesiac, týždeň.. (samozrejme aj tak pridávam málo príspevkov..) každopádne ak máte chuť naďalej sledovať dajte mi určite vedieť, pretože nemám ďaleko k tomu aby som ho zrušila..(pretože ako som spomínala nikto ho nečíta)


Tak a teraz k veci.. (zrejme sa dosť rozpíšem :D)

Ako ste si všimli jeden príspevok dozadu, odcvičila som 2 týždne z plánu blogilatesu, potom som išla na festival Pohoda a nemohla (nechcelo sa mi) cvičiť a dokopať sa k tomu tak som s tým skončila. Samozrejme že cvičím aj teraz, ale len na to "video" na ktoré mám chuť..

Minulý týždeň som bola na párty v Trenčíne, keďže tu bývam prečo nie však? :D
Bol tu aj Strapo a iný, a bolo tam mrte veľa ľudí! :D My sme sa ale "netlačili" pomedzi všetkých, ale mali sme "vlastné" miestočko pri zvukároch, pretože tam máme známich.
(fotky sú stiahnuté z internetu keďže ja odtiaľ nemám žiadne fotky a keby aj sú určite nekvalitné,a zdroj je na fotke)



+fotka ako to vyzeralo na pohode (samozrejme ja šikovná odtiaľ zas nemám žiadnu fotku -_- tak som len stiahla z internetu)



Cez prázdniny každý deň keď je horúco, tak si takto vegetím či už v bazéne alebo na lehátku :)


Tento týždeň som ešte bola na nákupy, v Laugu a v Bratislave (Avion+Central) a chystám nový post NewIn zajtra ho tu máte :) 
V Laugariciu som si skúšala veľa šiat, ale ani jedny mi nesadli tak ako som chcela, ale pridám zopár fotiek zo skúšania.



Ps baby ktoré chcete fakt krásne letné šaty skočte do New Yourkeru, sú nádherné!
Zozadu ešte trochu odhalený chrbát a čipka :)
Len na moju postavu sa moc nehodili.. Stáli 19,90€ a mali ich aj v čiernej a bielej farbe, určite si ich aspoň vyskúšajte! A určite sa do nich zamilujete! ;)





+tento týždeň mám na pláne ešte menší "návod" ako sa účinne zbaviť čiernych bodiek, ako vyčistiť póry a dosiahnuť jemnú a hladkú pleť. Je to čisto môj návod, bude trošku netradičný ale mne ako som zistila super vyhovuje :)

Ahojte! :) a prosím vyjadrite sa ako to vidíte s blogom pretože fakt neviem či to má vôbec zmysel..
(čítaj vyššie) :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára