štvrtok 5. decembra 2013

Winter Haul / November New In

HI!


Dnes tu je po dlhej dobre nový príspevok, mala som ho nachystaný ešte v pondelok ale nejde mi poriadne internet.. nenačítava mi všetky stránky :/ takže som nemohla upraviť fotky :/ Niektoré už upravené mám tak idem na to :)) (ešteže mi blogger ide) :D



Na začiatok vás ešte chcem poprosiť o sledovanie :) Ak máte google účet (gmail), Twitter a pod. stačí kliknúť hore napravo pod mojou fotkou na "pripojiť na k tejto lokalite" a sledovať ma tak :)) Ani neviete akú radosť mi to spraví! A ak vás bude 20 tešte sa na GIVEAWAY! :D


Topánky z CCC (Jennifer) 28€
Strašne sa mi zapáčili.. ani neviem prečo... :)

Rukavice obyčajné (na dotykový mobil) :3 Takko-2€ (bordo-červená)
"Palčáky" - Kenvelo 6€
Táto fotka je niako blbo odfotená pretože kabát v pozadí vyzerá modro :O WEIRD! o.O 

Rifle z CroppTown-u 26€
Tie zipsy na bokoch sú úplne naj <3 na druhom boku je len jeden..  kópia riflí ako tie "slávne" legíny s tými zipsami.. hádam viete čo myslím :D

Ďaľšie sú podprsenky.. :D 
Vľavo Viedeň H&M 7€
Vpravo Tezenis 5€ (v ten deň bola zľava že mali všetky za 5€) :D


Odličovače Balea 1-2€ (vodeodolný a normálny)
Avon keratínová ošetrujúca kúra :) 3€
Sorry ya tú kvalitu... ale tieto fotky som ešte nemala upravené a teraz keď mi nejdú načítať niektoré stránky tak ich nemám ako upraviť :/

Tento odličovač je naozaj veľmi dobrý! Je mastný a nedráždi oči.. a hlavne dobre a ľahko odličuje :)


Tak to je na dnes všetko :))
Cez víkend bz som rada spravila Sweather Weather Tag čo vy na to? Teraz je veľmi populárny! :D


Ďakujem za pozretie :)

A budem rada ak mi dáte vedieť do komentu či sa Vám páči čo tento Haul :)) 
Je niečo čo by ste si kúpili aj vy? Alebo už máte? :) Thx ;)

3 komentáre:

  1. Přemýšlím o koupi odličovače očí Balea, je dobrý?
    Jinak na mém blogu probíhá soutěž. Informace najdeš v článku o Ladyboxu a nejspíš zítra bude ještě samostatný článek i s fotkou, co můžeš získat, šance je velká, zapoj se
    Jsou to jen maličkosti, co můžeš vyhrát, ale určitě to potěší a za zkoušku nic nedáš :-)
    reserved-and-happy.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja používam len tieto odličovače od balei, sú dobré a neštípu, aj dobrá cena :) možno trošku vysušujú ale to nieje žiadna veda pretože používam očný krém (aj to nie vždy) len keď to potrebujem takže odporúčam.. veď za tá cena stojí aspoň za vyskúšanie :) Rada sa zapojím do súťaže :) aa budem ťa aj sledovať :))

      Odstrániť