štvrtok 19. septembra 2013

Hair Care Routine


HI! :)


Dnešný post bude o tom aké prípravky používam na vlasy. Vačšinou používam ako vidíte Avon :)



Šampóny

1.Vyživujúci šampón s avokádom a makadamiovým olejom. Veľmi pekne vonia :33 (Avon)


A najlepšie na tom je že je zelenýý :33 milujem farebné šampóny :)) Síce na obrázku nieje až taký zelený ako v skutočnosti :DD


Ďaľší je od Schwarzkopf Gliss Kur s tekutým morským kolagénom. Má úplne takú sviežu vôňu...no proste rovnako ako všetky od GlissKur noo :DD Je vlastne na objem ale rozdiel teda nevidím :D




Balzamy

 Ochranný kondicionér  pre posilnenie vlasov.
Obsahuje arginín a keratín, momentálne môj najobľúbenejšíí :3
Tento je skoro nový a už zachvíľu v ňom nič nebude :DD
Milujem balzamy od avonu, vážne vyskúšajte a budete hneď cítiť že ich máte hladšie :))


Next one :))
Taktiež od Avonu.
Balzam na intenzívnu hydratáciu vlasov. Čo dodať balzamy od avonu sú naj :3
+niekedy ich aj miešam spolu a mám taký "dvojaký" efekt :D
A niekedy si z nich spravím aj masku na vlasy, dám si viac kondicionéru zabalím vlasy do sáčka, dám na ne ešte uterák a nechám čo najdlhšie, podľa toho ako sa ponáhľam ale vačšinou kľudne asi aj polhodiny :)


Masky

First. ... by Avon.
už je v nej len máličko asi len na jedno pužitie, a má rovnaký účinok ako balzamy z avonu takže veľmi dobrá ako ináč :DD



A táto "maska na vlasy" (Avon) sa dá použiť aj ako olej na telo,nechty a taktiež do kúpeľa.
Túto som mala asi len 2x zatiaľ neviem, že by bola niaká dobrá ale zase ani zlá.. proste neviem nemá účinok žiadny.. A dáva sa na suché vlasy necháte pôsobiť 15-20 minút a umyjete vlasy šampónom, mne príde celkovo na vlasy taká divné lebo je to vlastne olej a mám z toho mastné vlasy je to strašne nepríjemné :D ale veď aj tak si ich hneď umyjete, ale proste neznášam ten pocit -__-



Ošetrovacie kúry

Sérum proti krepovitosti vlasov (Avon). Používam ho hneď po umytí vlasov len ich "vyžmýkam" dám na vlasy a zabalím do uteráka :))


A nakoniec môj najobľúbenejší olejček na vlasy (Avon) :3333333 Naj naj naj <33 Momentálne mám už asi tretí alebo štvrtý :D Je na suché končeky a ešte sa aj po ňom vlasy lesknú a postávajú hladké a hlavne nemastí vlasy všetko sa vsiakne + :)


A ešte používam nejaké masky na vlasy prírodné :D 
Napr. Avokádová,Kávová.. o tých bude ešte príspevok :)

A ešte vlasy si umývam každý deň.. Ja viem že je to strašne veľa ale mám dosť dlhé a ťažké vlasy a tým ich mám hneď na druhý deň ich mám mastné alebo skôr také bez objemu no čo už... :(( 

A prídám ešte fotky vlasov mojich :D Ps. mám blond ombré len to tam nieje vidieť :DD


Tu je už ombré vidieť :D Hope you like it :))




My FB> :)
Twitter>:) Here follow me I follow you back :)
Ask me>Ask.fm


Ak sa vám páči blog tak by som bola veľmi rada keby ste ma sledovali cez GFC (Google friends connect )
Stačí kliknúť na na ikónku napravo vyššie "pripojiť sa k tekto lokalite" :)


Tak na dnes všetko :)

Bye :)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára