utorok 7. októbra 2014

INFO + UK?,Ebay,Shopping,School,Giveaway? & more


Ahojte dievčatá!



Na začiatok by som Vám rada "vysvetlila" prečo sa nevenujem blogu a podobne.

Ako viete začala škola, pred sebou mám stále nejaké to rysovanie (keďže chodím na stavebnú školu) a učenie nie nadarmo sa vraví že 3.ročník je najťažší... Naozaj nemám čas kedy pofotiť fotky, a už vôbec napísať niečo... Momentálne som si našla chvíľu času aby som napísala aspoň takto niečo málo, dočkáte sa aj ďaľších príspevkov a však netuším kedy.. Už mám aj spísané o čom budú :)

Aspoň tento bude naozaj dosť dlhý a bude tu z každého niečo.

Aby ste si nemysleli že sa stále vyhováram ale na tomto som robila od začiatku roka.. Už je to hotovo a prídu zasa ďaľšie a trvá to neskutočne dlho..


Info

Tak aby som začala v veci, cez víkend (v piatok) cestujem do UK (na 4 dni), tak ako aj vo februári, možno si pamätáte, tak ak by ste chceli mohla by som potom napísať niečo o Londýne, tento krát sa ideme pozrieť aj na iné miesta, tak ak máte záujem napíšte mi dole do komentára. 
+
Chcela by som usporiadať nejakú menšiu giveaway v najbližšom mesiaci (možno dvoch). 
Mali by ste záujem o niečo také? :) Dajte mi vedieť!



Ďalej by som Vám dala typy na super veci z Ebay-u. O ktorých budem ešte zvlášť robiť príspevok, potom tam dám aj linky.
(ak máte otázky ohladom objednávania, neviem ako to funguje pretože si to objednávam cez kamarátkinu tetu)

Prvé sú tieto uplne nádherné silonky :3 
Dokonalé nie? a super sa hodia ku skater sukni a aj k týmto šatám :)


Ďaľšie sú mačičkové silonky, roztomilé však? V škole mi ich každý chválil :DD


Viac vecí ktoré mám objednané z ebay-u budú v ďaľšom prípevku.


Ďalej by som ešte "pripomenula" že ak máte nejaké otázky,pokecať, poradiť.. alebo tak niečo kludne si ma pridajte na FB.. toto je môj osobný > TU

Kludne napíšte, som rada za každý názor nech už sa týka hocičoho!


Ďakujem za prečítanie celého tohto "bezvýznamného?" príspevku a budem sa snažiť písať častejšie.

A ešte tí čo ma nesledujete na Instagrame "@lauravanikova" 
http://instagram.com/lauravanikova tak sledujte, napíšte a follownem Vás naspäť

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára