nedeľa 20. apríla 2014

Zázrak na pleť?


 Sírové mydlo 


Už ste určite počuli o tomto malom "zázraku" ktorý lieči akné,a zabraňuje jeho tvorbe. 
Dobre vyčistí pleť, výborne zmatňuje a po celkom krátkom čase sa objavia prvé výsledky.
Cena je cca 2€ zoženiete v každej lekárni.
Pleť je po ňom suchšia preto je potrebné použiť dobrý hydratačný krém!
Je vhodný aj pre chlapcov ktorých nebaví sa o pleť starať, taktiež aj dievčatá jednoduché používanie ktoré nezaberie kopec času.


  • pôsobí ako to obyčajné tuhé mydlo na ruky (že keď si tvár oplachujete od mydla tak sa vám ruky nebudú "kĺzať" (snáď viete čo myslím)
  • je napísané že sa má používať 1-3x do týždňa, ja ho používam skoro každý deň, striedam ho s čistiacim gélom, takže ak máte pleť mastnú tak vôbec neuškodí používať ho každý deň, ale určite ho nepoužívajte viac-krát ako 3-4x týždenne ak máte suchú pleť)
  • veľmi dobre pení, vôňa je taká všelijaká, ale dá sa to prežiť

Použitie ktoré je tam napísané je celkom nelogické. Takže ho normálne zmyjete vodou, nechápem načo by som si nechávala na pleti zbytočnú penu aby som ju mohla odstrániť uterákom...






Takže určite vyskúšajte!

Máte nejaké skúsenosti s týmto "zázrakom"?

2 komentáre:

  1. A tebe zabralo ? :) čítala som naň už mnoho recenzií a kadejaké fóra, no ešte som ho nevyskúšala, ale asi to zmením :) Ináč veľmi krásny blog, dávam follow,budem rada, ak oplatíš :) http://ourpinkhell.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každému to zaberá inak, no každopádne pleť sa mi o niečo zlepšila :) dávam follow tiež ;)

      Odstrániť