pondelok 24. februára 2014

Holidays - United Kingdom

Trip,London,UK,shops,chill...

Určite všetci viete že som celé jarné prázdniny trávila v anglicku :))
A tu mám zopár fotiek z Londýna a z mesta v ktorom som za ten čas bývala, fotiek je až až, nevedela som sa rozhodnúť ktoré sem dať tak je ich tu kopec :))
(ps ja som tá v v čiernom kabáte)







 Buckingham palace






















Oxford street (TOPSHOP)


A nakoniec sme boli v Madame Tussaud :33


+tu je fotka s 1D http://instagram.com/p/km-J8zr25L/ (nejde mi tu z instagramu stiahnuť)







Metro v Londýne :)



Bratislava letisko (ešte len keď som odlietala do UK)


Výhľad bol super!






Ulica na ktorej som bývala.


Top shop v meste :)


S malým sme skoro stále pozerali Míšu a Mášu.. isto poznáte ak nie kuknite na youtube sú to naj rozprávky! :D


A kukala som aj Brit Awards! Ako Harry utekal keď bol na wcku :DD


Balenie domov, nemohla som poriadne zapať kufor :DD (mala som len príručnú batožinu)



Ešte mám otázočku... Chceli by ste NewIn z UK?? čo som tam kúpila? ak áno tak do komentu :))
zajtra by som ho spravila :)) 

5 komentárov:

  1. Áno, urob new in!! :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Užasné fotky ♥ a ten palác Celesty♥ a ten most a ten kolotoč(oko) proste krásne fotky♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aký palác Celesty? o.O to je len buckinghamský palác :)) a Vďaka :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano je to Buckinghamský palác.Poplietla som sa trochu.

      Odstrániť
  4. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť