pondelok 27. januára 2014

Wedding?

Models

Dnešný príspevok bude niečo úplne iné.. a to z "prehliadky" svadobných šiat (boli tam aj prstene,
 oznámenia, fotky..)
Nie všetky fotky sú upravené pretože na niektorých efekty vyzerali až príliš tmavo..

Všetky modelky boli nádherné :) Ako inak veď sú to modelky.. :))





 Tieto som si zamilovala na prvý pohľad <3 (tie hore)


Fotky sú fotené zväčša len zozadu pretože sme tam tak blbo stáli, nevedela som to odfotiť pretože akorát keď už išli zase naspäť tak sa mi niekto postavil do záberu jak naschvál! grr >_<









A druhé ktoré som si zamilovala :3





















"Prehliadka" bola v Tepliciac v Kursalóne :)

Je tu až druhá polovica prehliadky pretože na prvej sme stáli úplne mimo a fotiť sa nedalo pretože som ledva videla ja.. Nazačiatku boli ešte aj spoločenské šaty :) Ale tých fotky nemám pretože som chcela hlavne svadobné a baterka by mi zrejme asi nevydržala tolko :)


Bye :) Zajtra konečne recenzia na ten Rimmel Stay Matte make-up :)
Keďže som nebola včera skoro vôbec doma, čo som neplánovala tak by to tu už bolo :)

Každopádne je tu tento príspevok :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára