štvrtok 3. októbra 2013

September Favourites




Favs of he month

Ahojte :)
Tu sú moje September Favourites :)
Vonku vyšlo slniečko tak som šla von asi už posledný krát nafotiť post :/

1. Krycia korekčná tyčinka- Avon, 2,90e
2. BB Rimmel London
3. Púder Rimmel, Stay Matte
4. Ochranný pleťový krém
5. Lesk na pery
6. Rúž na pery, Avon natural glow
7. Essence - Maskara 3 triple black
8. Avon maskara Super Shock
9.Detské orbitky <33 najlepšiee, tie musím mať stále po ruke :3





Jedny z najlepších špirál aké som vyskúšala, Essence používam na horné mihalnice a tú z Avonu na dolné :)
Ako vyzerá kefka Essence si môžete pozrieť v minulom príspevku>Tu


Rúž z Avonu :) taký "nude" odtieň s malými, nie moc viditeľnými trblietkami.






Tento týždeň bude ešte ďaľši nový príspevok, tentokrát Nail inspiration.
Na dnes všetko.
Aké sú vaše obĺúbené výrobky? Rada vyskúšam niečo nové :) Dajte mi vedieť do komentov :) a ešte môžete aj pripísať aké príspevky by ste chceli najviac, recenzie a pod. niake nápady atď.

Ešte niečo bližšie o týchto výrobkoch nájdete aj v minulom príspevku tak môžete kuknúť > TU
Byee :))


Ps ak máte google účet (gmail) sledujte ma cez GFC stačí napravo kliknúť na "sledovať" a budú vám chodiť upozornenia ak pridám nový post. Ak budem mať dosť "sledovateľov" dám GiveAway :) Takže odoberajte :D

Ďakujem :)

 

 


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára